paransaparansa، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

پرنسای من

یه پست ویژه برای دوستای ویژه

1393/6/26 6:37
546 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای نازم

میدونم خیلی خیلی تنبلی کردم و بد قولی مخصوصا برای عکسای سیسمونی دخملی

ولی بخاطر یه سری مشکلات و بدقولیای فروشنده ها هنوز سرویسم کامل نشده و عکس

رو میزارم به امید خدا بعد از تکمیل میزارم دیگه میره برای بعد از زایمانم ببشقیددددددد

اول خواستم از تک تکتون که توی دوران بارداری همراهم بودید کمکم کردید باهام شاد بودید

و با غمم غمگین تشکر کنم و خدا رو سپاس کنم برای داشتن جواهر هایی مثل شما ....

عاشقتونممممممممممممممم خواهریااااااااااااا...

بعدم بخاطر راهنمایی ها و کمک هایی که این مدت بهم کردید اسم نمیبرم چون همتون ماهیددد

بخوام اسم ببرم همه رو باید بگم دیگههه.....

از خدا میخوام همیشه لباتون خندون باشه دلاتون شاد و تن خودتون و همه عزیزانتون سلامت

باشه و منم با خنده شما همیشه خندان باشم....

از خدا میخوام دوستایی که نینیاشون هنوز نیومدن تو دلشون و یه نموره ناز نازی تشریف

دارن به زودی زودددددددددددددددددددددددددد نینی گلیا بیان تو دلشون و این دوران رو

بسلامتی طی کنن

دوستایی که نینیاشون تو دلاشونن بسلامتی زایمان کنن و نینیای خوشملو سالم بدنیا بیارن

و صاااالح

ووووووو دوسنایی که نینی ناز نازیاشون تو بغلشونه به راحتی بزرگشون کنن و لذت ببرن

از تک تک لحضات قد کشیدن میوه ی دلاشون و همیشه سلامت باشن نینیاشون

این پست رو ویزه قدر دانی از شما گلای خودم نوشتم دوستای نینی سایتی عزیزم که

واقعاااااااااااااااااا توی مدت این 1سالو اندی مثله خواهرم بودن و هستن و همیشه همراهم

بودن....ازتون ممنونم خیلی خیلی دوستون دارم

ببخشید که خیلی بلد نیستم بزرگونه حرف بزنم دیگه هرچی توی دلم بود رو نوشتم بی کمو

کاستتتتتتتتتتت .

ایشالا خودتون و همه عزیزانتون همیشههههههههههه سلامت و خندان باشید

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شیمـا مـامـی رادیـن
26 شهریور 93 13:29
وااااااااای نگاری دیگه چیزی نمونده ایشالا که بسلامتی زایمان کنی و زایمان راحتی داشته باشی و پرنسای نازمون رو صحیح و سالم بغل کنی
مهتاب مامان اریا
26 شهریور 93 18:01
سلام نگار عزیز خداروشکر که تمام داره میشه به سلامتی دوران خوش بارداری اما پر از استرس ایشالله پرنسا عزیزمون تا چند روز دیگه تو بغلت ممنون که به یاد دوستات بودی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسای من می باشد