paransaparansa، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

پرنسای من

37 هفته و 3روز

1393/6/26 6:45
845 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناز دخمل مامان

خوبی خانومی من.گل دخترم دیگه چیزی به اومدن شما نمونده و من.....استرس تمام وجودمو

گرفته...استرس اینکه نتونم مادر خوبی باشم و مسوولیت قبول کنم...استرس زندگی جدید و

3نفرمون....ان شاالله خدا یاری کنه همونطور که تا الان پشتو پناهمون بود

گل دختر مامان دیروز نامه بیمارستان رو گرفتم و شما کمتر از 4روز دیگه میایی گل دخترم و

زمینی میشی به امید و یاری خدااااا ان شاالله که سلامت بدنیا میایی خانومی من

خوب از بابا ایمان بگم که نمیدونی چقدر ذوق داره و برای خودمم تعجب آوره از دیشب تا حالا

ام که اسم جدید روی منو شما گذاشته و هروقت میخواد صدام کنه میگه کپلکام کجایید خخخخ

کلی ام دوق داره و همش میگه دختر باباش دختر باباش.....

عزیزکم امید زندگی من امیدوارم که صحیح و سالم بدنیا بیایی و خوشبختی منو بابا با وجود

شما هزارررررررررررررررررر برابر بشه....

ببخش که زیاد نمینویسم چون واقعا از شدت استرس مغزم خالیه خالیه....این چند خظم به

زور نوشتم...

اینم عکس منو دخترم توی 9ماهگی

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

شیمـا مـامـی رادیـن
26 شهریور 93 13:32
عزیزممممممم ماشالا به پرنسای نازمون تا چند روز دیگه ایشالا میاد نگاری قول بده عکس نازش رو زودی برامون بذاری کیف کنیم ایشالا زایمان راحتی داشته باشی برامون دعا من بووووووووس
مهتاب مامان اریا
26 شهریور 93 18:04
پرنسا جون زمینی شدنت مبارک عزیز دلم ایشالله همیشه سالم و سلامت در کنار مامان و بابا روزهای پر از خوشی داشته باشی نگارم مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسای من می باشد